Giełda pracy - Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

Print Drukuj

Jest to jedna z form bezpośredniego kontaktu pracodawcy z wieloma kandydatami do pracy, dobranymi przez pracownika urzędu spośród osób szukających pracy w celu pozyskania do pracy kandydatów odpowiadających wymaganiom tego pracodawcy.

Giełda pracy może zostać zorganizowana, gdy pracodawca zgłosi ofertę na wiele wolnych miejsc pracy na jedno stanowisko lub kilka stanowisk a zainteresowanych tą ofertą jest wiele osób szukających pracy spełniających wymagania określone przez pracodawcę. Urząd może zorganizować giełdę także dla takiego pracodawcy, który chce się spotkać z większą liczbą kandydatów w ustalonym terminie, nie zaś oczekiwać na każdego kandydata osobno.

Informacje o organizowanych giełdach pracy publikowane są na stronie Bazy Ofert Pracy (ePraca) w zakładce "Kalendarz targów, giełd i szkoleń".

Pamiętaj! Udział w giełdach pracy zwiększa Twoje szanse na znalezienie zatrudnienia.
 

Podstawa prawna

Informacje o publikacji dokumentu


Giełda pracy

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy – w miarę potrzeb organizuje również dla pracodawców giełdy pracy
 
Giełdy pracy (najczęściej na terenie PUP) organizuje się w przypadku, gdy po stronie pracodawcy istnieje potrzeba spotkania się z większą liczbą potencjalnych kandydatów do pracy – najczęściej w tym samym zawodzie.

 
Pracodawców zainteresowanych wyborem pracowników w formie giełdy pracy prosimy o kontakt:
 

Monika Marchewka - pośrednik pracy, tel. 56 4724 280 wew. 209 ,
e-mail: 
monika.marchewka@pupnml.idsl.pl
Anna Sochacka - pośrednik pracy / doradca zawodowy  tel. 573793459,
e-mail: anna.sochacka@pupnml.idsl.pl

 lub osobiście w siedzibie Urzędu - pokój 209 IIp. 


z podaniem kontaktowego numeru telefonu oraz nazwiska osoby upoważnionej przez pracodawcę do kontaktu z Powiatowym Urzędem Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Informacje o publikacji dokumentu