Projekt „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”

Print Drukuj

Nazwa projektu Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy

Dołącz do projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”!

 

Pracodawco! Chcesz zyskać wykwalifikowanego pracownika i jednocześnie obniżyć koszty?

W ramach projektu „Dyplom i co dalej? Absolwenci z niepełnosprawnościami na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków PFRON, w ramach programu „ABSOLWENT II” –​​​​​ Kontraktor Sp. z o.o. proponuje współpracę z Uczestnikami, tj. absolwentami szkół wyższych z niepełnosprawnościami, gotowymi do podjęcia pracy.
Projekt realizowany jest w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2026 r. na terenie województwa dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, wielkopolskiego oraz zachodniopomorskiego.

Projekt ma na celu zwiększenie zatrudnienia wśród osób z niepełnosprawnościami, które są absolwentami szkół wyższych (do 5 lat po uzyskaniu dyplomu) lub realizują ostatni rok nauki na studiach.

​​​

Co może zyskać Pracodawca?

  • Bezpłatną rekrutację – Kontraktor Sp. z o.o. rekrutuje dla Pracodawcy kandydata na staż, a on decyduje czy spełnia jego oczekiwania. Jeśli Pracodawca ma swojego kandydata, również może do polecić.
  • Zaangażowanego stażystę przez 4 miesiące za darmo – Stażysta otrzymuje stypendium w wysokości 3510,92 zł netto/m-c, w pełni finansowane ze środków projektu. Pracodawca nie ponosi żadnych wydatków związanych z wynagrodzeniem.
  • Wykwalifikowanego pracownika – Uczestnicy projektu to osoby z wyższym wykształceniem, które w ramach projektu mogą odbyć certyfikowane kursy i szkolenia zawodowe umożliwiające zdobycie nowych kwalifikacji i kompetencji zawodowych dopasowanych do potrzeb pracodawców.​​​​​
  • Wyposażenie stanowiska pracy – dostosowanie miejsca pracy do potrzeb Uczestnika projektu (np. ergonomiczne meble, specjalistyczne oprogramowanie, sprzęt techniczny) w kwocie średnio 5000 zł brutto/osobę. Dostępne dla Pracodawcy zatrudniającego Uczestnika projektu, nie dotyczy staży.
  • Sfinansowanie dodatku do wynagrodzenia Opiekuna Stażysty w kwocie 500 zł brutto/m-c.

 

Oczekiwania względem Pracodawcy?

  • Wyznaczenie Opiekuna Stażysty, który będzie wspierać go w realizacji zadań.
  • Opłacenie badania lekarskiego z zakresu medycyny pracy dla Stażysty.
  • Gotowość do zatrudnienia Stażysty po zakończeniu stażu na okres co najmniej 6 miesięcy, na podstawie:

» umowy o pracę w wymiarze co najmniej:

  • 0,25 etatu – dla osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności;
  • 0,5 etatu – dla osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności;
  • ​​0,5 etatu – dla osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności, z uwagi na niepełnosprawność intelektualną, całościowe zaburzenia rozwojowe, długotrwałą, chroniczną niepełnosprawność o charakterze psychicznym, niepełnosprawność sprzężoną;
  • 0,75 etatu – dla pozostałych osób z lekkim stopniem niepełnosprawności

» umowy cywilnoprawnej z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem.

 

Absolwencie z niepełnosprawnością! Szukasz pracy?

Ten projekt jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś osobą z niepełnosprawnością;
  • studiujesz na ostatnim roku studiów licencjackich/magisterskich/doktoranckich/podyplomowych lub ukończyłeś studia maksymalnie 5 lat temu;
  • nie pracujesz lub pracujesz dorywczo na umowie cywilnoprawnej lub pracujesz poniżej swoich kwalifikacji;
  • zamieszkujesz teren województwa dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, wielkopolskiego lub zachodniopomorskiego.

 

Kontraktor Sp. z o.o. oferuje Ci:

  • płatny 4-miesięczny staż (stypendium 3 510,92 zł netto/m-c);
  • certyfikowane kursy i szkolenia zawodowe, które zwiększą Twoje kompetencje;
  • wsparcie w znalezieniu zatrudnienia.

 

Uzupełnij formularz kontaktowy na stronie internetowej: 
https://forms.office.com/r/AqEtXuEbnr 
 

Chcesz przyjąć na staż lub zatrudnić uczestnika projektu? 
Uzupełnij formularz zgłoszenia zapotrzebowania na stażystę/pracownika na stronie internetowej:
https://forms.office.com/r/0BtCK2Twgj 

 

Więcej informacji o projekcie znajdziesz na stronie internetowej:
https://kontraktor.biz.pl/projekt-pfron

 

Zapraszamy do kontaktu z Biurem projektu!

e-mail: j.jajkiewicz@kontraktor.biz.pl
tel. 885 402 718

Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - lipiec 2025 r.

Print Drukuj


Centrum Poradnictwa Zawodowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 

  1. Bezpłatne webinarium „Biznesplan w zarysie" - 23.07.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams klikając w poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na link, podaj swoje imię i nazwisko.

 
 

  1. Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 24.07.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams klikając w poniższy link w komputerze lub smartfonie:
​​​​​​​
Po wejściu na link, podaj swoje imię i nazwisko.

 

 

Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy kliknąć w link w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 
 
 
Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne (EFS+) - nabór wniosków

Print Drukuj

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne dla osób bezrobotnych  w ramach projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)" w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027; Oś priorytetowa VI; Fundusze Europejskie dla aktywnego zawodowo Mazowsza Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych

w terminie: od 14.07.2025 r. do odwołania
 
Projekt zakłada udzielenie wsparcia osobom bezrobotnym zarejestrowanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie należącym do przynajmniej jednej z grup zidentyfikowanych jako znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osoby młode w wieku 18-29 lat,
  • osoby długotrwale bezrobotne, w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 5 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • osoby w wieku 50 lat i więcej,
  • osoby z wykształceniem odpowiadającym poziomowi ISCED 3 i niższym,
  • osoby z niepełnosprawnością,
  • kobiety.

W ramach projektu realizowane będą szkolenia indywidulane mające na celu uzyskanie kompetencji lub kwalifikacji zawodowych, potwierdzonych egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji zawodowych oraz wydawania stosownego dokumentu.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy zawodowego (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne FP - nabór wniosków

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie
 

w terminie: od 14.07.2025 r. do odwołania

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy zawodowego (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Dodatek aktywizacyjny

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków o dofinansowanie wynagrodzenia osób 50+

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Dofinansowanie za zatrudnienie bezrobotnego, który ukończył 50 rok życia

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Uczelnia Korczaka ogłasza nabór na studia podyplomowe

Print Drukuj

logotyp Uczelni Korczaka

Rekrutacja na studia podyplomowe trwa od 15 maja do 31 października 2025 r.

Start studiów już tej jesieni.

W ofercie studiów znalazły się m.in.:

  1. Psychotraumatologia (studia 2-semestralne)
  2. Zamówienia publiczne w pomocy społecznej (studia 2-semestralne)
  3. Interwencja kryzysowa (studia 2-semestralne)
  4. Mediacje i negocjacje (studia 2-semestralne)
  5. Zarządzanie zasobami ludzkimi (studia 2-semestralne)
  6. Neurologopedia (studia 3-semestralne)
  7. Higiena cyfrowa (studia 2-semestralne)
  8. Edukacja zdrowotna (studia 3-semestralne)
  9. Zastosowanie nowych technologii i AI w edukacji (studia 2-semestralne)
  10. Metodyka i metodologia pracy socjalnej (studia 2-semestralne)
  11. Diagnoza i terapia pedagogiczna (studia 3-semestralne)
  12. Diagnoza, terapia, wsparcie i edukacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia 3-semestralne)
  13. Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (studia 3-semestralne)
  14. Integracja sensoryczna - diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (studia 3-semestralne)
  15. Przygotowanie pedagogiczne (studia 3-semestralne)

Więcej informacji znajdziesz klikając w link Uczelni: www.uczelniakorczaka.pl lub skanując poniższy kod:

kod Uczelni Korczaka

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Prace interwencyjne - nabór wniosków

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


20.06.2025 r. - Urząd nieczynny!

Print Drukuj

​​​​​​Uprzejmie informujemy, że w dniu 20.06.2025 r. (piątek) Urząd będzie nieczynny!

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie nr 8/2025 z dnia 04.06.2025 r. - dzień ten jest dniem wolnym od pracy dla pracowników, a jego odpracowanie nastąpi w dniach:

  • piątek 06.06.2025 r. w godzinach 8:00 - 16:00
  • piątek 13.06.2025 r. w godzinach 8:00 - 16:00
  • piątek 27.06.2025 r. w godzinach 8:00 - 16:00
Informacje o publikacji dokumentu


Bezpłatne webinary o tematyce własnej działalności gospodarczej - czerwiec 2025 r.

Print Drukuj


Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane tematyką własnej działalności gospodarczej na bezpłatne webinary!
 

  1. Bezpłatne webinarium „Biznesplan w zarysie" - 24.06.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Przygotowujesz się do założenia firmy? Chcesz się dowiedzieć na co warto zwrócić szczególną uwagę przy analizie pomysłu na własną działalność. Dzięki temu szkoleniu uzyskasz wskazówki niezbędne do przygotowania dobrego biznesplanu.

Dowiesz się m.in.:
  • z jakich elementów składa się biznesplan,
  • na co zwrócić uwagę przy analizie rynku,
  • czym jest analiza SWOT przedsięwzięcia,
  • co warto uwzględnić w planie finansowym,
  • z jakich źródeł wsparcia na założenie firmy można skorzystać.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 
 

  1. Bezpłatne webinarium „Jednoosobowa działalność gospodarcza – najważniejsze aspekty formalno-prawne" - 25.06.2025 r. godz.: 10.00-13.00.
Masz pomysł na biznes? Planujesz otworzyć działalność, ale obawiasz się, że nie poradzisz sobie z formalnościami? Brakuje ci wiedzy, jak to zrobić i co na co zwrócić szczególną uwagę? Dzięki temu szkoleniu przekonasz się, że to nic trudnego.

Dowiesz się m.in.:
  • jakie są uwarunkowania prowadzenia firmy,
  • jakie składki będziesz musiał płacić do ZUS,
  • jakie są koszty w działalności,
  • jak wybrać najkorzystniejszą dla twojego biznesu formę opodatkowania,
  • co to jest podatek VAT i czy zawsze trzeba go płacić,
  • jakich formalności należy dopełnić, aby zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą.
Dołącz do nas w dniu wydarzenia na MS Teams wchodząc na poniższy link w komputerze lub smartfonie:
 
Po wejściu na webinar proszę o podanie swojego imienia i nazwiska.

 

 

Na webinary nie obowiązują zapisy!
Wystarczy wejść na link dostępowy w dniu wydarzenia.



Więcej propozycji naszych zajęć znajdziesz TUTAJ
 

 
Informacje o publikacji dokumentu


Wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Roboty publiczne

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Refundacja wynagrodzeń w DPS-ach i jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Pośrednictwo pracy - zgłoszenie krajowej oferty pracy

Print Drukuj
Informacje o publikacji dokumentu


Projekt dla osób z niepełnosprawnością

Print Drukuj

&imagePreview=1

 

Informujemy o projekcie realizowanym przez Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego, pt.: "Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy V".
Projekt ten służy zapewnieniu kompleksowego wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami, mającego na celu ich skuteczne wejście na rynek pracy.

W ramach projektu uczestnicy mogą odbyć szkolenia zawodowe z rynku komercyjnego oraz zdobyć doświadczenie w miejscu pracy poprzez płatny staż.

Projekt kierowany jest do osób niezatrudnionych i nieprowadzących własnej działalności gospodarczej, w wieku aktywności zawodowej, posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.

 

Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronie Fundacji:
https://firr.org.pl/projekty/krajowe/staze-droga-do-zatrudnienia-na-otwartym-rynku-pracy-v/.

 

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru ws. stażu od dnia 19.05.2025 (EFS+)

Print Drukuj

 


 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 19.05.2025 r. zostaje wstrzymany nabór wniosków o zawarcie umowy o zroganizowanie stażu dla osoby bezrobotnej, w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II).

 

 

Informacje o publikacji dokumentu


Wstrzymanie naboru ws. stażu od dnia 19.05.2025 r. (FP)

Print Drukuj

 

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie informuje, że z dniem 19.05.2025 r. zostaje wstrzymany nabór wniosków o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu dla osoby bezrobotnej.
 

 

Informacje o publikacji dokumentu


Informacja dla pracodawców - nowe obowiązki związane z publikacją ofert pracy

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie uprzejmie informuje, że 1 czerwca 2025 r. weszła w życie ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.

Ustawa wprowadziła nowe zasady zgłaszania ofert pracy do urzędów pracy.

Najważniejsze:​​​​​

Obecna ogólnodostępna internetowa Centralna Baza Ofert Pracy (CBOP) zostanie zastąpiona bazą ofert pracy pod nazwą ePraca.

Zgodnie z art. 83 ust. 2 pkt 1 ww. ustawy, obowiązek zgłaszania ofert pracy do ePracy mają podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej tj. :

  • Organy władzy publicznej,
  • Organy samorządów gospodarczych i zawodowych,
  • Podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa,
  • Podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego,
  • Podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.

Jednocześnie informujemy, że oferty pracy do ePraca mogą zgłaszać również pracodawcy niebędący podmiotami wskazanymi powyżej oraz w imieniu pracodawców powiatowy urząd pracy.

Zgodnie z art. 83 ust. 11 w ePracy nie mogą być zamieszczane oferty pracy oraz ogłoszenia o pracę, które naruszają zasady równego traktowania w zatrudnieniu w rozumieniu przepisów prawa pracy lub dyskryminują kandydatów do pracy w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną.

Oferty pracy można zgłosić samodzielnie przez portal www.praca.gov.pl, e-PUAP, e-Doręczenia, listownie lub osobiście w siedzibie urzędu ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków.

Zgłoszenia ofert pracy będą realizowane elektronicznie przez formularz dostępny na portalu www.praca.gov.pl - usługi elektroniczne - zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk - zgłoszenie oferty pracy (PSZ-ZOPP).

Pracodawca chcąc zamieścić ofertę pracy musi w pierwszej kolejności założyć indywidualne konto na portalu www.praca.gov.pl oraz posiadać profil zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.

Pracodawca w zgłoszeniu oferty pracy wybiera urząd pracy wiodący w zakresie realizacji oferty pracy, właściwy ze względu na siedzibę pracodawcy albo miejsce wykonywania pracy albo inny wybrany przez siebie urząd.

Pracodawca poza wybraniem wiodącego urzędu pracy może wybrać dodatkowo inne urzędy pracy odpowiedzialne za realizację oferty pracy.

Po zgłoszeniu oferty pracy, wskazany wiodący urząd pracy dokonuje jej weryfikacji, a następnie publikuje w bazie ePraca.

Nowe regulacje mają na celu:

  • zwiększenie liczby dostępnych ofert pracy w publicznym systemie,
  • ułatwienie dostępu do zatrudnienia osobom poszukującym pracy,
  • uporządkowanie i ujednolicenie sposobu przekazywania ofert pracy w sektorze publicznym.

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie służy pomocą!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu:
tel. 22 770 20 48

Zachęcamy do składania ofert pracy do naszego urzędu.

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków w sprawie przyznania dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej - EFS+

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków w trybie konkursowym o przyznanie osobie bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej w oparciu o projekt „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie pruszkowskim (II)”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.1 w ramach Funduszy Europejskich dla aktywnego zawodowo Mazowsza.
Projekt jest skierowany do 8 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pruszkowie należących do przynajmniej jednej z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, tj.:

  • osób młodych w wieku 18-29 lat (przed ukończeniem 30 roku życia);
  • osób długotrwale bezrobotnych;
  • osób w wieku 50 lat i więcej;
  • osób z niepełnosprawnością;
  • kobiet.

Wnioski będą przyjmowane od dnia 19.05.2025 r. od dnia 23.05.2025 r.

Maksymalna wysokość środków, o które można wnioskować nie może przekroczyć 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia.
We wniosku wnioskowana kwota dofinansowania powinna być podana z zaokrągleniem do pełnych złotych.

Urząd zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ograniczeń w specyfikacji zakupów, dotyczy to kwoty i przedmiotu zakupu, w przypadku wskazania wydatków niezwiązanych z działalnością, kierując się racjonalnym i efektywnym wydatkowaniem środków publicznych.

 

Wniosek należy wypełnić czytelnie bez pozostawiania niewypełnionych rubryk/ punktów, jeżeli któraś z pozycji wniosku nie dotyczy Wnioskodawcy należy wpisać: „brak", „nie posiadam", „niewymagane".

Niedopuszczalne jest jakiekolwiek modyfikowanie lub usuwanie elementów wniosku – dopuszcza się dodawanie stron.

Wniosek powinien być trwale połączony uniemożliwiając wysunięcie się którejkolwiek strony.

Wniosek przed jego złożeniem nie podlega konsultacji.

Wnioski wraz z kompletem wymaganych załączników należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, ul. Drzymały 30, w sekretariacie urzędu pokój nr 128 (do 23.05.2025r do godz.13.00) lub przesłać drogą pocztową. W przypadku przesyłek np. pocztowych, kurierskich liczy się data faktycznego wpływu wniosku do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

Informujemy, iż przed złożeniem wniosku należy udać się do doradcy zawodowego (pokój nr 130) w celu uzupełnienia załącznika numer 5 niniejszego wniosku.
Każda osoba zainteresowana złożeniem wniosku o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej przed jego złożeniem musi mieć przygotowany Indywidualny Plan Działania (IPD), a także ankietę-diagnozę umiejętności cyfrowych i kluczowych dla zielonej transformacji tj. umiejętności cyfrowych oraz niezbędnych w zawodach związanych z usługami zdrowymi i opiekuńczymi oraz potrzeb szkoleniowych lub walidacyjnych.

O przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej mogą ubiegać się osoby bezrobotne zgodnie z obowiązującym Regulaminem wprowadzonym zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie z dnia 20.02.2025 r.

Szczegółowe informacje dotyczące naboru wniosków można uzyskać: pod numerami tel.: (22) 770 20 27, (22) 770 20 44.

Wnioski i regulamin do pobrania poniżej oraz w pokoju 129.


Definicje według EFS+
Osoba długotrwale bezrobotna – jest to osoba pozostająca bez pracy, gotowa do podjęcia pracy i aktywnie poszukująca zatrudnienia nieprzerwalnie przez okres ponad 12 miesięcy (>12 miesięcy) w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych.

Osoba młoda w wieku 18 - 29 lat – osoba, która może przystąpić do projektu do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin.

Osoba w wieku 50 lat i więcej – to osoba kwalifikująca się do projektu od dnia, w którym przypadają 50 urodziny.

Osoba z niepełnosprawnością – osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2123).​​​​​​

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


XI Powiatowe Targi Pracy 2025 już za nami!

Print Drukuj

W dniu 20 maja 2025 r. w godz. 10.00-13.00 w Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego przy ul. Gomulińskiego 4 w Pruszkowie już po raz jedenasty odbyły się Powiatowe Targi Pracy​​​​​​.

Dla odwiedzających były one okazją do bezpośredniego kontaktu z pracodawcami, uzyskania informacji o specyfice pracy w danym miejscu, a także umożliwiły bezpośrednie aplikowanie na wolne stanowiska.

Z kolei pracodawcy mieli możliwość zaprezentowania swoich firm oraz wolnych miejsc pracy, a także przeprowadzenia wstępnych rozmów z potencjalnymi pracownikami.

Na tegorocznych Targach Pracy 38 wystawców zaprezentowało ponad 400 miejsc pracy w różnych branżach, m.in.: przemysłowej, mechanicznej, transportowej, gastronomicznej, finansowej, biurowej, handlowej, edukacyjnej i służb mundurowych.

Odwiedzający Targi mogli skorzystać także z porad ekspertów, którzy udzielali informacji na temat prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, wyjazdów do pracy za granicę w ramach sieci EURES.

Dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko doradcze Powiatowego Urzędu Pracy w Pruszkowie, w którym była możliwość opracowania profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych.

Serdeczne dziękujemy Wystawcom, Partnerom oraz wszystkim Uczestnikom tegorocznych Targów Pracy.

​​​​​​

Informacje o publikacji dokumentu


Szkolenia indywidualne FP - nabór wniosków

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne finansowane z Funduszu Pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Pruszkowie, dla których opracowano Indywidualny Plan Działania
 

w terminie: od 13.05.2025 r. do 27.05.2025 r.

UWAGA!!!
Przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do doradcy klienta (pok. 130) w celu dokonania analizy predyspozycji zawodowych i preferowanym kierunku szkolenia.


Wszelkie dodatkowe informacje dostępne są pod nr tel. (22) 770 20 38, 770 20 39 oraz w pok. 127

Formularz wniosku dostępny jest poniżej oraz w zakładce "dokumenty do pobrania".

Informacje o publikacji dokumentu