Powierzenie zadań wojewódzkim urzędom pracy sprzyja koordynacji i odpowiedniej dystrybucji
środków. Na terenie Mazowsza zajmuje się tym Wydział Funduszu Gwarantowanych Świadczeń
Pracowniczych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie.
Wszelkie informacje związane ze składaniem wniosków o przyznanie środków na ochronę miejsc
pracy na terenie województwa mazowieckiego można uzyskać w: Wydziale Funduszu
Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, (pn.- pt. w godz. 8-16) pod numerem Infolinii: 22 578 45 80 lub adresem mailowym: tarcza@wup.mazowsze.pl.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie głównej naszej instytucji:
https://wupwarszawa.praca.gov.pl/-/11935797-ochrona-miejsc-pracy-z-funduszu-gwarantowanych-
swiadczen-pracowniczych
Znajdziecie na niej dokumenty do pobrania oraz listę najczęściej zadawanych pytań, w tym
wątpliwości związanych z procedurą wypełniania i składania wniosków. Ogólne informacje na temat zasad udzielania wsparcia można znaleźć w materiale przygotowanym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dostępnym pod adresem:
https://wupwarszawa.praca.gov.pl/documents/47726/12011674/FG%C5%9AP.pdf/f4f3e82e-7011-
4823-8991-de64bb5b06e7